Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

για την Τουρκική γλώσσα προς την πολιτική ηγεσία

Κύριε Παπανδρέου
Κυρία Διαμαντοπούλου
Κυρίες και Κύριοι ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
Θα καταργήσετε τον Νόμο για υποχρεωτική εκμάθηση στα Ελληνόπουλα, της Τουρκικής γλώσσας που ψήφισε η Νέα Δημοκρατία ;
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 867
10 Ιουλίου 2006
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος
2006 − 2007.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως.
Αθήνα 20 Ιουνίου 2006
O YΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΣ
Αυτόν που ποτέ στην Ελλάδα, δεν ξέρω διεθνώς, δεν έγινε Νόμος του Κράτους και η τελευταία λεπτομέρεια.
Αυτόν που ανάμεσα στις 7 σελίδες του, με ανατριχιαστικές νομοθετημένες λεπτομέρειες διδαχής που παραπέμπουν σε ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ υπάρχει και το φοβερότατο.

• ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΝΕΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ.
( ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ……..)
Κυρίες και Κύριοι του Πολιτικού κόσμου, αν στην Ελλάδα με τις εκατοντάδες χιλιάδες (εκατομμύρια;) λαθρομετανάστες και που κατά 99/100 είναι Μουσουλμάνοι και που αύριο μεθαύριο τα παιδιά τους θα πάνε στο Ελληνικό σχολείο μάθουν την Τουρκική γλώσσα συν το θρήσκευμα τους θα αποτελέσουν την ταφόπλακα του Ελληνισμού υπέρ της Τουρκίας, στην Ελλάδα! Διότι η Τουρκία που καραδοκεί με το Δόγμα Οζάλ θα το εκμεταλλευτεί!
Και μην ξεχνάτε το θράσος της όταν πριν από πολλά χρόνια είχε προτείνει στην Γερμανία να τις διαθέσει τους Τούρκους μετανάστες για να φτιάξει( η Γερμανία) δικό της μισθοφορικό στρατό της με αυτούς. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Σας δίνω ένα μέρος του όσο μπορεί να πάρει κατέβασμα για να δείτε πόσο σοβαρό είναι.
Το υπόλοιπο στο blog kourdistiri http://palio.antibaro.gr/diplomacy/kuratzopoulos_tourkikh.php
ή στο εθνικό τυπογραφείο www.et.gr
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 867
10 Ιουλίου 2006
ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Μεταχειριζόμαστε τις νέες τεχνολογίες για να αντι−
ληφθεί ο μαθητής τη διαφορετική προφορά από τόπο
σε τόπο και από άτομο σε άτομο, ώστε να αναπτύξει
τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητές του.
Παράλληλα, αναπτύσσει την ικανότητα αντίληψης /
κατανόησης της επικρατούσας μορφής της Τουρκικής
(standard Turkish).
Η πολυμορφία των οπτικο−ακουστικών μέσων βοηθάει
το μαθητή να επωφεληθεί από τη φωνητική ποικιλία
(φωνή, τονισμό, επιτονισμό, προφορά, διαφορετική προ−
φορά, εκφράσεις) και να εμπεδώσει τα μορφοσυντακτι−
κά φαινόμενα και τη δομή της γλώσσας γενικότερα.
Τα θέματα που επιλέγονται έχουν άμεση σχέση με
την ηλικία, τα ενδιαφέροντα, το κοινωνικό περιβάλλον
των μαθητών, τον τρόπο ζωής της περιοχής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Έχει απόλυτη σχέση με την ηλικία, τα ενδιαφέροντα
και το άμεσο περιβάλλον του μαθητή.
Αποτελείται από:
• Κείμενα (αυθεντικά – με έμφαση στα λογοτεχνικά
κείμενα −, έντυπο υλικό).
Τα κείμενα μπορεί να είναι:
−πληροφοριακά, αφηγηματικά, εκτελεστικά, περιγρα−
φικά.
−πίνακες, διαφημίσεις....
−ένηχα (κασέτες, τραγούδια...)
−εικονικά ( εικόνες, φωτογραφίες, βίντεο...)
−εικονογραφημένα (διαφημιστικά κείμενα, ιστορίες
εικονογραφημένες)
• Καταγραφές προφορικού λόγου (Διάλογοι, τραγού−
δια, μύθοι, αφηγήσεις, ...)
ΦΕΚ 867 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 12389
12390 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)
• Θεματικές ομαδοποιήσεις λεξιλογίου
• Συνθετικοί / ανακεφαλαιωτικοί πίνακες (για την
απομνημόνευση γραμματικών στοιχείων, κανόνων, θε−
ματικού λεξιλογίου).
• Ασκήσεις για την εμπέδωση των μορφοσυντακτικών
θεμάτων.
• Δραστηριότητες (Όπως αναφέρονται στη σχετική
παράγραφο).
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
Μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης:
Αξιολογείται όχι μόνο η γλωσσική ικανότητα του μα−
θητή, αλλά, κυρίως, η ικανότητα επικοινωνίας και διά−
δρασης μέσα από επικοινωνιακές καταστάσεις.
Η αξιολόγηση κινείται και στις τεχνητές και στις αυ−
θεντικές περιπτώσεις επικοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου